Lihat Duet Smule Terlalu Cantik,Lelaki iNI Smule Sambil On@ni.Lihat Apa Gadis Ini Lakukan Seterusnya Amat Memeranjatkan!! 18sx3




Tidak diketahui dengan jelas motif seorang lelaki yang sengaja mengeluarkan kemaluannya ketika menyanyi menggunakan karaoke smule yang di muat naik pada 17.06.2016 semalam.

Sebelumnya pelecehan dalam smule acap kali terjadi,seperti yang diketahui bulan lalu smule sambil jimak juga pernah di muat naik di laman youtube.

Kini video pelecehan seksual melalui karaoke smule kembali berulang dimana seorang lelaki mengeluarkan kemaluannya dan beronani ketika smule dengan seorang wanita cantik.

Rekaman video smule itu terus tersebar dan viral dilaman media sosial hingga menjadi kecaman natizen.

Awalnya dalam video smule berkenan lelaki tersebut menyanyi seperti biasa namun di pertengahan dia mulai berdiri dan membuka seluarnya.Tanpa malu malu dan rasa sengan ia kemudian mengeluarkan kemaluannya sambil beronani.

Bagai manapun di dapati gadis yang menjadi rakan smulenya tiba tiba hilang dari rekaman.

Kepada pecinta smule tak kira lelaki atau pun perempuan berhati hati lah dalam smule yang kini sudah semakin marak menjadi pelampiasan nafsu seksual.[VIDEO]

Related Posts:

0 Response to "Lihat Duet Smule Terlalu Cantik,Lelaki iNI Smule Sambil On@ni.Lihat Apa Gadis Ini Lakukan Seterusnya Amat Memeranjatkan!! 18sx3"

Post a Comment