Khasiat payudara jika dihisap manusia



( Hasil kajian Saintifik) USM,UM,UKM,UPM)

l : Manfaat Hisap Payudara/tetek Bagi Kesihatan Wanita..Info ini jgn dianggap otak kuning @ negatif..tapi dari sudut manafaatnya & kebaikannya…
1. Tetek yg sering dihisap dpt menjaga keseimbangan sistem kardiovaskular wanita.. Apabila lelaki menghisap tetek wanita dalam waktu yg lama, maka degupan jantung wanita dpt meningkat hingga 110 per minit. Ini boleh menjadi latihan bagus bagi kesihatan jantung.

2. Hisap tetek juga dapat membuat berat badan wanita lebih stabil, atau bahkan berkurang. Hal ini disebabkan, tetek yg dihisap selama 3 minit dpt membakar lemak sekitar 12 kalori.

3. Ingin wajah lebih kencang? Kalau begitu jangan ragu utk lebih sering dihisap tetek. Dengan dihisap tetek nya, maka lebih dari 30 otot wajah wanita bergerak, sehingga berguna utk meningkatkan aliran darah ke kulit wajah dan menghaluskan kulit.

4. Selama ini hisap tetek dianggap sebagai hal yang kurang sopan. Tetapi pada kenyataanya hisap tetek dpt membuat wanita lebih awet muda, dan merupakan obat alami yg merangsang sistem kekebalan tubuh, hasilnya adalah produksi antibodi yg mampu melindungi dari virus. Proses ini disebut cross-imunoterapi.

5. Pada saat tetek dihisap, biasanya nafas wanita jadi lebih cepat.. Rata2 saat hisap tetek , wanita akan menghirup dan membuang nafas 60 kali dlm satu minit. Padahal dlm keadaan normal hanya 20 kali tiap satu minit. Menghirup dan membuang nafas lebih sering akan mencegah berbagai gangguan di paru-paru.

6. Tetek yg dihisap lebih dari 5 minit akan membuat tubuh wanita lebih santai, dan dapat menghasilkan rantai kimiawi yg akan menghancurkan berbagai hormon penyebab stress.
7. Senaman dengan meramas payu dara boleh mengembangkan sel2. Senaman ini boleh hindari kanser payu dara.

Utk yg berumahtangga shj… yg bujang.. hisap jari sendiri..

Related Posts:

1 Response to "Khasiat payudara jika dihisap manusia"