IBU ENO TERPAKSA DEDAH PERKARA MISTERI PADA MALAM KEMATIAN ENO YANG MENYERAMKAN SELURUH INDONESIA BILA TENGOK IBUNYA MEMANG TIDAK DISANGKA KEJADIAN TERSEBUT BERLAKU RUPARUPANYA PERKARA MISTERI ITU MENCERITAKAN SEGALAGALANYA

IBU ENO TERPAKSA DEDAH PERKARA MISTERI PADA MALAM KEMATIAN ENO YANG MENYERAMKAN SELURUH INDONESIA BILA TENGOK IBUNYA MEMANG TIDAK DISANGKA KEJADIAN TERSEBUT BERLAKU RUPARUPANYA PERKARA MISTERI ITU MENCERITAKAN SEGALAGALANYA

jenayah.jpg
Manakala fikri ayah mangsa mengatakan ketika ia menghantar anak gadisnya itu balik semula dalam perjalanan mangsa ada bercerita bahwa dia bertengkar dengan seorang wanita.
Dia mengaku pertengkaran itu berlaku di tempat kerjaya pt polyta global mandiri..tapi setelah bertengkar katanya dia menertawakan wanita itu ketika lalu di hadapannya.
Dia balik kampung pada jumaat awal bulan,pada jumaat ini dia sudah meninggal,sebelum malam kejadian anak saya sempat menelepon saya bahwa dia gaduh dengan seorang wanita berkait hubungan cinta,tapi anak saya tidak bagi tau dengan jelasnya.
Tapi dia katakan bahwa dia di ugut dan di seret keluar,dalam panggilan telepon itu anak saya juga mengatakan bahwa dia akan membawa sesuatu untuk keluarganya di rumah. katanya.
tau apa maksud kata katanya,luah ibu mangsa.
Manakala malam kejadian keluarga itu juga mengaku bahwa mendengar suara burung hantu di sekitar rumah mereka sepanjang malam.
kalau tidak bisa cara halus cara kasar saya lakukantapi saya tidak tau apa maksud kata katanya,luah ibu mangsa.
Saya merasa ada sesuatu yang tidak kena dengan anak gadis saya,ceritanya tentang pergaduhan itu membuat saya menelponnya dengan segera,beberapa kali saya cuba namun tidak berjawab.
Hinggalah keesokan harinya Saya di maklumkan rakan sekerjanya bahwa anak gadis saya di temukan tewas.katanya

Related Posts:

0 Response to "IBU ENO TERPAKSA DEDAH PERKARA MISTERI PADA MALAM KEMATIAN ENO YANG MENYERAMKAN SELURUH INDONESIA BILA TENGOK IBUNYA MEMANG TIDAK DISANGKA KEJADIAN TERSEBUT BERLAKU RUPARUPANYA PERKARA MISTERI ITU MENCERITAKAN SEGALAGALANYA"

Post a Comment