BIADAP ! Status Gadis Cantik Ini Buat Ramai Rakyat Malaysia BENGANG Dengan Dia ! Memang Kurang AJAR !


KUALA LUMPUR - Status seorang perempuan bernama Nurul A*** H**** mengundang kemarahan pencinta kucing kerana bertindak zalim terhadap seekor kucing yang dibencinya. 

"Tiga hari berturut-turut, ada saja taik kucing depan rumah aku ni. Lama dah aku perhatikan kucing seekor ni. 

"Geram sangat tadi, aku umpan lauk depan pintu dan panggil kucing itu. Elok dia datang, aku ambik muka dia kasi tenyeh kat taik dia yang lembik itu haaa! Macam orang mabuk dia berlari. Hahaha!

"Rasa ko, berak lagi depan rumah aku. Esok ko berak lagi, aku buang ko jauh-jauh," katanya bagaimanapun tidak memuat naik gambar kucing tersebut. 


Ekoran itu, netizen mengecam tindakan perempuan itu. 

"Baru diuji dengan kucing membuang depan rumah, dia dah ambil tindakan yang tidak sepatutnya. Kalau dia berakal, dia akan cuci tempat kucing itu membuang, bukannya memperlakukan seperti itu.

"Kalau tidak mampu menyayangi kucing-kucing atau haiwan yang lain yang sama ciptaan Allah, macam mana nak sayang diri sendiri? Muka dah lawa manis, tetapi tengoklah hati dia tidak seindah fizikal," kata mereka. 

Related Posts:

0 Response to "BIADAP ! Status Gadis Cantik Ini Buat Ramai Rakyat Malaysia BENGANG Dengan Dia ! Memang Kurang AJAR !"

Post a Comment