MEMALUKAN!! Dua anggota polis ditangkap basah ketika sedang asyik berasmara di atas sofa

MEMALUKAN!! Dua anggota polis ditangkap basah ketika sedang asyik berasmara di atas sofa

MEMALUKAN!! Dua anggota polis ditangkap basah ketika sedang asyik berasmara di atas sofa

Dua Anggota Polis Kena Tangkap Basah| Seorang lelaki iaitu Hafizul Azhar telah menangkap basah isterinya, Hamisah bte Masri yang juga merupakan anggota polis di Ibu Pejabat Polis Daerah Kota Belut bersama-sama lelaki yang dikenalinya yang juga seorang anggota dari balai IPD Kota Belud di ruang tamu rumahnya sekitar jam 2.39 pagi hujung minggu yang lepas.


ARTIKEL MENARIK:KISAH BENAR....!! Inilah balasan untuk ISTERI DERHAKA dan segala apa yang telah saya lakukan pada bekas suami...... 

Satu laporan polis telah dibuat oleh Hafizul Azhar yang merupakan anggota Batalion 17, PGA Lahad Datu bertempat di IPD Kota Belud.

Siasatan mendapati sekitar jam 8.30 malam, pengadu tiba di IPD Kota Belud dari Semenanjung untuk berjumpa dengan isterinya. Setibanya di IPD Kota Belud, pengadu naik ke tingkat 4 dan mendapati tombol pintu rumah telah dikunci manakala isteri pengadu tiada rumah karena sedang bertugas .

Pengadu kemudiannya memanjat ke bahagian tangki air ditingkat atas dan masuk melalui pintu belakang rumah . Pengadu duduk bersembunyi di dalam bilik belakang rumah sehingga isterinya pulang pada kira-kira pukul 1.30 pagi.

Isteri pengadu pulang kerumah bersama Lans Koperal Hisyamudin yang hanya memakali Tshirt dan berseluar pendek manakala isteri pengadu memakai uniform . Semasa di dalam rumah isteri pengadu masuk ke dalam bilik dan menukar pakaian manakala Lans Koperal Hisyamudin duduk di sofa ruang tamu rumah .

Selepas menukar pakaian, isteri pengadu keluar dan duduk di sofa bersama Lans Koperal Hisyamudin. Ketika di sofa pengadu Nampak isterinya bercumbuan dengan Lans Koperal Hisyamudin seterusnya mereka telah melakukan hubungan intim.

Pengadu ketika itu yang sedang bersembunyi cuba untuk merakam adengan tersebut tetapi memori card handphone pengadu penuh dan hanya sempat merakam isterinya dan Lans Koperal Hisyamudin duduk berdua duaan di atas sofa selepas melakukan hubungan seks.

Selepas itu, pengadu keluar dari bilik persembunyiannya dan menangkap isteri serta L/Kpl Hisyamudin yang sedang leka bermain telefon bimbit . Isteri pengadu memakai seluar dan mereka terus melarikan diri turun ke tingkat 3 .
Semasa di tangga tingkat 3 pengadu dapat menahan isterinya dan mereka berbincang dimana isteri pengadu meminta untuk di ceraikan manakala kedua orang anak mereka di jaga oleh pengadu. Setelah itu pengadu datang ke balai Polis buat laporan.

Related Posts:

0 Response to "MEMALUKAN!! Dua anggota polis ditangkap basah ketika sedang asyik berasmara di atas sofa"

Post a Comment