Doktor Dan Jururawat Menangis Ketika Melakukan Pembedahan Mayat Eno Parihah





Kematian akibat pembunuhan yang paling sadis dalam sejarah kemanusiaan ialah kematian Eno Farihah 18 tahun seorang gadis pekerja kilang pelastik Tangeran yang dibunuh dengan kejam oleh tiga lelaki yang salah satunya masih dibawah umur.

Selain dibunuh dengan cara sadis mangsa juga cedera parah kerana keganasan  setsual oleh  tiga lelaki yakni rahmat 15 tahun arif 24 tahun dan imam hapriadi 23 tahun.

Difahamkan sebelumnya ketiga pelaku masing masing tidak mengenali satu sama lain namun ketiganya mempunyai  niat yang sama terhadap mangsa eno parihah.

Kesemua suspek telah berjaya diberkas oleh pihak polis dan proses perbicaraan dimahkamah sedang berjalan, namun kita mohon supaya penjenayah ini diberi hukuman yang setimpal di atas kekejaman yang di lakukannya.

Manakala jenazah Eno juga telah selamat dikebumikan, namun di saat ujian post morten dijalankan keatas jenazah eno,  semua pihak yang terlibat melakukan post morten terkejut dengan apa yang dilakukan oleh pelaku tersebut hingga membuatkan mereka tidak mampu menahan airmata kesedihan termasuk Doktor dan Jururawat yang mengendalikannya.


إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعون


Ya Allah Ya Tuhanku ampunilah dia, rahmatilah dia, maafkanlah dia, muliakanlah kematiannya, lapangkanlah kuburnya, jadikanlah syurga sebagai ganti tempat tinggalnya dan berilah

kesabaran kepada ahli keluarganya, semoga arwah di tempatkan di kalangan orang-orang yang beriman..
AlFatihah

. بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَـنِ ٱلرَّحِيم
ٱلْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ ٱلْعَـلَمِين۞ ٱلرَّحْمَـنِ ٱلرَّحِيم۞
مَـلِكِ يَوْمِ ٱلدِّين۞إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ۞ ٱهْدِنَا ٱلصِّرَطَ ٱلْمُسْتَقِيمَ۞صِرَطَ ٱلَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ۞ غَيْرِ ٱلْمَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ ٱلضَّاۤلِّينَ۞امين

Related Posts:

0 Response to "Doktor Dan Jururawat Menangis Ketika Melakukan Pembedahan Mayat Eno Parihah"

Post a Comment