Fesyen Tayang ‘Buah Ranum’ Jadi Kegilaan Wanita Masa Kini!


Amboi! Ini amoi ke minah Melayu?? Jangan tertipu yer, ni nampak jer macam amoi tapi minah Melayu sebenarnya.. Seksi betoii minah ni, kan?? Cer korang lihat gambar minah di atas tu, ada ‘lubang’ besar terbuka di tengah-tengah tu.. Dah lah pakai baju tak cukup kain, dedah bahu dan ketiak tu kat orang!

Lepas tu, baik punya ada ‘lubang’ besar di tengah-tengah dada tu! Apa yang minah tu cuba nak tunjukkan?? Nak tunjuk betapa mantopnya t*tek dia ke?? Kononnya rambut tu dapat menutupi apa yang patut lah yer..

Miss perhati betul-betul gambar tu, nampak dia punya puting! Haissh! Tak senonoh betoi berpakaian! Kalau ada lelaki dok sebelah dia, mesti lelaki tu seronok jer dapat menyaksikan ‘pemandangan’ menarik ni.. Itulah perempuan sekarang, suka benor 'belanja'!

Orang perempuan kalau terlampau berfesyen dan ikut cara budaya luar berpakaian, inilah jadinya! Maklumlah dorang pun nak acah-acah jadi macam minah saleh juga.. Minah saleh bertelanjang, dorang pun nak bertelanjang.. Betul tak?? Berpakaian seperti bertelanjang tu, bukan sesuatu yang baru lagi.. Dah ramai wanita sekarang suka berpakaian macam tu..

Korang pun boleh nampak orang sekeliling korang, mesti ada punya yang berpakaian macam tu.. Kata dorang, berpakaian macam tu adalah satu ‘trend’ dan ‘style’.. Pada pandangan dorang, orang sekarang perlu ‘berfikiran terbuka’ kerana sekarang ni dah zaman moden.. So, berpakaian terdedah sana sini tu, bukan satu masalah besar pun..

Itulah cara pemikiran orang yang memang dah menempah untuk masok neraka! Sekarang ni, boleh lah korang rasa berpakaian macam tu bukan satu masalah.. Atas dunia jer, nanti dah masuk dalam kubur nak jawab apa pulak yer??

Renung-renungkan lah, jawapan tu dah ada dalam otak korang! Jangan dok bangga sangat dapat pakai pakaian yang tayang segalanya kat mata umum! Mengumpul dosa jer!! - MissHana/Utaranews.com

Related Posts:

0 Response to "Fesyen Tayang ‘Buah Ranum’ Jadi Kegilaan Wanita Masa Kini!"

Post a comment