PELIK TAPI BENAR: Tradisi Gila Keluarga Singapura Menonton Persetubuhan Anak Lelaki Buat Pertama Kali

KITA tidak pernah terfikir bahawa wujud amalan keluarga yang mengamalkan seks bebas sehingga mereka menjadikan tradisi menonton persetubuhan kali pertama setiap ahli keluarga.

Viral di media sosial Singapura dengan cerita yang luar biasa mengenai keluarga yang tinggal di Woodlands New Town. Sekeping foto telah diberikan oleh ahli keluarga pada awal minggu ini, dan ia telah viral, serta turut menerima beribu-ribu komen daripada orang ramai.

Imej ini menggambarkan adegan yang tidak dijangka: lelaki dan perempuan di atas katil yang mana di tengah-tengah persetubuhan tersebut ahli-ahli keluarga mereka menonton seolah-olah menonton tv.

Aksi intim tersebut telah dirakam oleh bapa lelaki itu, yang mendedahkan ia adalah tradisi keluarga yang telah turun-temurun.

“Walaupun kebanyakan orang mungkin menganggap ia ganjil, bagi keluarga kami, tiada apa yang lebih membanggakan daripada meraikan anak, abang atau anak saudara melakukan hubungan seks buat kali pertama,” tulis bapa saudara, dalam post yang disertakan gambar yang jelas.

“Kami melihatnya sebagai langkah terakhir dalam perjalanan panjang ke alam dewasa, dan ia juga peluang khas untuk menyaksikan masa ini bahawa kehidupan yang baru terbentuk.”

Bapa saudara menjelaskan bahawa beliau juga akan mempunyai keluarga beliau yang hadir untuk menyaksikan persetubuhan pertamanya .

“Saya berasa beruntung mempunyai keluarga saya  untuk menemani saya, dan juga memberi saya panduan mengenai bagaimana untuk meneruskan. Pada mulanya saya mempunyai masalah bersetubuh dengan teman wanita saya, tetapi ibu saya mencadangkan saya mengambil langkah yang lebih perlahan-lahan dan berehat, dan saya dapat melakukan akhirnya.

“Gambar tersebut juga dirakam oleh ibu dan adik lelaki beliau, yang duduk di pinggir katil untuk memberikan tips dan galakan”.

“Saya berebut mengambil gambar pada masa ini tersebut, dan ia adalah benar-benar pengalaman yang indah.”

Maklum balas media sosial berbelah bahagi mengenai  tradisi luar biasa keluarga tersebut. Beberapa pengguna Internet Singapura melabelkan ia sebagai luar biasa dan lucah.

“Ia agak menjijikkan apabila perbuatan tersebut perlu disaksikan oleh yang keluarga lelaki itu,” tulis seorang komenter.

“Seks adalah sesuatu yang perlu tertutup, tanpa ibu bapa dan adik-beradik anda memerhatikannya.”

Sementara itu, sesetengah pengguna pula mempunyai pemikiran lebih positif terhadap amalan ini.

“Saya rasa ia sebenarnya agak menarik bahawa keluarga menyokong anak-anak mereka dalam masa penting perkembangan hidup mereka. Ia tidak akan menyakitkan dengan beberapa nasihat tambahan apabila melalui perkara-perkara yang sukar. “

Related Posts:

0 Response to "PELIK TAPI BENAR: Tradisi Gila Keluarga Singapura Menonton Persetubuhan Anak Lelaki Buat Pertama Kali"

Post a Comment