Rupa Penjenayah Ini Sebijik Macam Syaitan, Namun Jenayah Beliau Lebih Teruk Dari Itu




Allah Bayar Cash!! WAJAH penjenayah ini sebijik macam Syaitan, Namun jenayah beliau sendiri lebih teruk dari itu. Lihat 4 foto selanjutnya yang paling mengerikan dan menjijikkan di sini.


Dengan melihat wajah penjenayah berumur 37 tahun ini, Jason Barnum pasti sudah cukup untuk membuatkan anda berasa sangat gerun.

Dari paras rupa yang mengerikan dari segenap penjuru dengan tatu yang menutupi seluruh tubuhnya, baru-baru ini dia ditahan atas cubaan untuk menembak polis.

Selain daripada kesalahan yang terakhir yang disabitkan ke atasnya dengan hukuman 20 tahun, Jason telah menjalani kira-kira 8.5 tahun penjara kerana pelbagai kesalahan termasuk merompak. 




Dilaporkan bahawa pihak polis sedang menyiasat kes rompakannya di Anchorage Hillside apabila Barnum melepaskan tembakan ke atas mereka dari dalam bilik mandi hotel tempat dia bersembunyi. 

Apabila dia didakwa ke mahkamah, mahkamah diberitahu bahawa dia mempunyai 14 sabitan terdahulu terhadapnya. Pengakuan dibuat olehnya mengatakan dia melakukan jenayah untuk dapat mengekalkan gaya hidup ketagihan heroin.

Dalam menyokong fakta bahawa Jason adalah seorang yang jahat adalah kenyataan beliau mengakui di mahkamah bahawa dia bukan seorang yang baik. Jason telah menggunakan tatoo untuk menutup sebahagian besar kulitnya.


Di lengannya tertera perkataan 'PAIN' dan sebelah bolamatanya telah digelapkan dengan teknik tatoo. Bayangkan, untuk mendapatkan tatoo pada kulit pun anda akan merasa cukup sakit, apalagi apabila anda mencacah satu dalam mata anda.

Tatoo mata tersebut menunjukkan bahawa Jason menyukai kesakitan kerana itu adalah satu-satunya sebab saya boleh memikirkan mengapa seseorang mahu mendapatkan tatoo di mata.

Ini menjelaskan mengapa dia terjebak ke kancah jenayah, iaitu untuk memberi kesakitan kepada orang lain. Dia juga mempunyai tatoo tengkorak manusia betul-betul di tengah-tengah kepalanya.

Sesetengah orang yang bersimpati dengan nasib beliau berpendapat bahawa sesuatu trauma mesti telah berlaku kepadanya menjadikannya seperti hari ini. Memandangkan hakikat bahawa kita semua dilahirkan tidak bersalah, kenyataan itu mungkin benar.


Menurut AP, Jason mendakwa dia tinggal di jalanan dan dia telah cuba untuk mendapatkan pekerjaan, tetapi wajah yang sedemikian membuatkannya selalu ditolak. Dengan muka seperti itu, adalah tidak pelik jika setiap syarikat pun menolaknya.

Berkenaan perbicaraannya di mahkamah, kami berharap mukanya tidak mempengaruhi hukumannya.
Sumber: viraliyat

Related Posts:

0 Response to "Rupa Penjenayah Ini Sebijik Macam Syaitan, Namun Jenayah Beliau Lebih Teruk Dari Itu"

Post a Comment