Lelaki Remaja 17 Tahun Ini Cabul Bayi Perempuan 7 Bulan Sampai Cedera Parah


Seorang bapa bertindak memotong tangan seorang remaja lelaki yang mencabul anak perempuannya yang berusia tujuh bulan, lapor Metro.uk.

Remaja yang berusia 17 tahun itu didakwa cuba mencabul seorang bayi perempuan tujuh bulan pada tahun 2014.

Remaja itu kemudian ditahan dan kemudian dihantar ke hantar ke pusat pemulihan juvana sementara menunggu tarikh perbicaraan.

Ketika sesi pendengaran kes tersebut pada 19 April lalu, bapa bayi berkenaan, 25, mendakwa dia menarik balik dakwaan dan memaafkan remaja berkenaan.


Lelaki itu kemudian menawarkan untuk membawa pulang remaja ke rumahnya memandangkan mereka tinggal di kampung yang sama di Kotli Ablu.

Bagaimanapun, ketika dalam perjalanan, lelaki itu menghentikan kenderaannya dan bertindak menyerang remaja itu dengan memotong tangan mangsa dengan parang sebelum meninggalkan mangsa dalam keadaan berlumuran darah.

"Beberapa penduduk kampung mendengar tangisan remaja dan kemudian berlari ke arah terusan dan mendapati seorang remaja lelaki mengalami pendarahan teruk dan suspek telah melarikan diri," kata jurucakap polis, Swapan Sharma dipetik Indian Express.

Remaja itu kini dirawat di Hospital Awam Bhatinda dan keadaannya dilaporkan kritikal manakala polis sedang memburu lelaki berkenaan dan akan didakwa atas tuduhan cubaan membunuh.

Sumber: Sinarharian

Related Posts:

0 Response to "Lelaki Remaja 17 Tahun Ini Cabul Bayi Perempuan 7 Bulan Sampai Cedera Parah"

Post a Comment