Gadis cantik berusia 20 tahun ini ketagih lakukan hubungan maksiat dengan Anjing selama 7 tahun

Wanita cantik berusia 20 tahun ini ternyata memiliki hobi yg sangat pelik dalam persetubuhan, wanita cantik ini selama 7 tahun mengaku berhubungan intim dengan anjing.

Bagi anda, melakukan hubungan intim dengan anjing merupakan hal yg sangat aneh dan tak patut dilakukan oleh manusia.

Namun, anda harus tahu bahawa di luar sana terdapat ramai orang yg melakukan hubungan intim dengan haiwan sehinggakan baru-baru ini pemerintah Sweden melarang warganya untuk berhubungan intim dengan haiwan.

Itu dapat membuktikan bahawa terdapat ramai manusia di luar sana yg memiliki hobi dan nafsu pelik iaitu melakukan persetubuhan dengan binatang.


Seorang wanita cantik bernama Brittany Angelique ini megaku sejak umur 13 tahun sudah melakukan hubungan intim dengan anjing miliknya sendiri dan akibat kebiasaannya berhubungan intim dengan anjing, Brittany Angelique telah ditangkap polis dan disabit tuduhan kekejaman terhadap haiwan.

Wanita cantik ini telah ditangkap polis atas laporan kekasihnya sendiri yang mengetahui yg Brittany terlalu suka melakukan hubungan seksual dengan anjing.

Kekasih Brittany Angelique sengaja melaporkan kegiatan tidak bermoral beliau kerana takut kebiasaan yg sering dilakukanya itu boleh merosakkan dirinya.

Kekasih Brittany mengatakan kepada polis bahawa Britanny pernah melakukan seks vaginal dan oral dengan anjing.

Ia tidak tahu jenis anjing apa tapi binatang itu berukuran sedang dan salah satunya berusia 13 tahun dan yg lainnya hanya beberapa tahun.Hubungan seks menyimpang yang dilakukan dengan binatang dikenali sebagai Zoophilia.

Sumber: malaynews1

Video ini tiada kaitan dengan cerita di atas...

Related Posts:

0 Response to "Gadis cantik berusia 20 tahun ini ketagih lakukan hubungan maksiat dengan Anjing selama 7 tahun"

Post a Comment