keseronokan seorang remaja wanita ketagih menonton video l6cah menyebabkan dirinya terjerumus kelembah myks1at



Ibu Sangkakan Si Anak Gadis Penat Belajar Rupa-rupanya Anak Penat Buat...


keseronokan seorang remaja wanita ketagih menonton video l6cah menyebabkan dirinya terjerumus kelembah myks1at.

Gadis comel yang masih berumur 13 tahun itu sanggup di tiduri oleh abang-abang kelas sekolahnya termasuk penjawat awam sejak awal tahun lepas.




Tanpa memikirkan risiko ke atas diri gadis kecil ini rela di bawa kemana saja janji nafsunya di puaskan oleh lelaki yang membawanya,walaupu kadang dengan seorang lelaki yang baru di kenalinya melalui laman media sosial.

Apa yang pelik adalah gadis kecil itu juga bangga menceritakan pengalamannya kepada rekan sekolahnya,sebelum aktiviti sumbang itu terbongkar si ibu kerap melihat anaknya itu selalu nampak letih setiap kali pulang kerumah baik dari sekolah mahupun keluar rumah dengan alasan lain.

Si ibu yang mengesyaki anaknya itu membuat siasatan mulai dari pada guru guru yang mengajar di sekolah anaknya,di kemudian ibunya mendapati anaknya selalu ponteng sejak julai lalu.

Sejak di ugut oleh ibunya si anak kemudian mengaku dan menceritakan semuanya pada ibunya termasuk tidur dengan 7 lelaki dalam masa yang sama.

Pegawai Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) Johor Bahru, Manayi Ibrahim berkata, perkara itu telah dirujuk kepada pihak polis dan JKM untuk tindakan susulan berikutan mangsa di bawah umur.


“Bagi menyelamatkan gadis berkenaan, kami terpaksa menahannya selama 30 hari di pusat perlindungan JKM mengikut Seksyen 46 (2) (bb) Akta Kanak-Kanak bagi membantu menjalankan siasatan.


“Selepas dirujuk ke mahkamah, remaja berkenaan diarahkan menjalani perintah tahanan sementara selama tiga tahun di Batu Gajah, Perak dan dia akan dihantar ke sana hujung bulan ini untuk proses pemulihan.

Related Posts:

0 Response to "keseronokan seorang remaja wanita ketagih menonton video l6cah menyebabkan dirinya terjerumus kelembah myks1at"

Post a Comment