Sama Tapi Tak Serupa! Wajah Gadis Manis Persis Nora Danish Buat Ramai lelaki tergoda




Pasti korang tak sangka kan wajah gadis manis ini hampir sama dengan
aktres terkenal Nora Danish, betul tak?
Kami lihat perbandingan gambar mereka pun masih belum dapat
mengenal pasti mana satu Nora dan mana satu gadis manis itu.
Memang terkejut dibuatnya, sekali pandang dengan mata kasar mereka
berdua boleh dikatakan pasangan kembar seiras. Hakikatnya, wanita yang
berhijab maroon itu ialah Nazira Nazrin bukannya Nora Danish.
Foto yang diambil di sebuah laman portal hiburan ini dikatakan telah
menjadi viral di media sosial dek kerana wajah mereka yang hampir 90%
sama.


Mesti dha ramai peminat ni kan? Kalau dah rupa dan gaya pun macam
retis, tak mustahil nanti turut sama naik namanya di dalam industri.


Apa-apa pun, wajah iras mereka berdua ini benar-benar membuatkan
kami bergetar tulang rusuk. Anda pula bagaimana? Untuk mereka yang
cuba-cuba nak mengayat si dia ini, pengumuman gadis manis ini telah pun
dimiliki orang, da

Related Posts:

0 Response to "Sama Tapi Tak Serupa! Wajah Gadis Manis Persis Nora Danish Buat Ramai lelaki tergoda"

Post a comment