MENGEJUTKANN ! AMAR BAHARIN Buat Kejutan Melamar AMYRA ROSLI Secara Live di FINAL BINTANG RTM.!!!..




    TAHNIAH..VIDEO AMAR BAHARIN BUAT KEJUTAN SWEET MELAMAR AMYRA ROSLI SECARA LIVE DI FINAL BINTANG RTM.


    Sebentar tadi saluran RTM TV1 telah menyiarkan secara lansung program Akhir Bintang RTM yang mana telah dihoskan oleh Amyra Rosli dan seorang selebriti lelaki. Sewaktu program berlansung, kemunculan Ammar Baharin bersama sejambak bunga telah menimbulkan keriuhan. Ammar Baharin telah tampil membuat kejutan dengan mengumumkan untuk menyerah jambangan bunga tersebut kepada seseorang.



    Ammar Baharin telah berjalan ke atas pentas yang mana Amyra Rosli turut berada di sana. Keadaan menjadi sangat romantik dan begitu meriah dengan tepukan penonton yang hadir. Amyra kelihatan berlari ke sana dan ke sini dalam keadaan tidak keruan.


    Ammar bagaimana pun telah membuat kejutan yang hebat dengan menyerahkan bunga tersebut kepada seorang finalis yang turut berada di atas pentas tersebut. Ternyata kehadiran Ammar adalah gimik untuk program tersebut yang mana telah dihoskan oleh Amyra. Bagaimanapun Amyra turut menerima sekuntuk jambangan kecil sebelum Ammar beredar meninggalkan pentas. Bila kejadian ini berlaku, terkenang kembali saat manis Hairul Izrin melamar Haniz Zalikha semasa rancangan Gegar Vaganza musim pertama.


    Klik untuk tengok :





    Related Posts:

    0 Response to "MENGEJUTKANN ! AMAR BAHARIN Buat Kejutan Melamar AMYRA ROSLI Secara Live di FINAL BINTANG RTM.!!!.."

    Post a Comment