'AKU SUKA YANG PANJANG' - Selebriti Wanita (5 Foto)



Berpenampilan berbeza dengan gaya rambut pendek nampaknya belum menjadi pilihan modeling Manohara Odelia Pinot. Monahara mengakui dia lebih berkeyakinan dengan gaya rambut panjang jika dibandingkan dengan tampil berambut pendek.
"Soalnya mukaku bulat, kalau aku potong rambut aku pendek, jadinya aku kelihatan tambah bulat," ujurnya.

Atas sebab alasan itulah mantan isteri putera mahkota Kerajaan Kelantan ini membiarkan rambutnya tetap terurai panjang." Aku masih suka yang panjang, kalau dipotong paling hanya segini (dibawah bahu),"ujurnya lagi.

Tetapi, memiliki rambut panjang bukan bererti Monahara akan rajin merawatnya."Rambutku itu tidak terawat, mana sering dicotak, sering pakai hair spray kan. Semestinya sering ceram bath, tapi aku jarang," katanya.

Cerita ini merupakan cerita lama iaitu Monahara diwawancara di Studio Hanggar, Poncaran jakarta Selatan.





Related Posts:

0 Response to "'AKU SUKA YANG PANJANG' - Selebriti Wanita (5 Foto)"

Post a Comment