Hot!!! Chacha Maembong Tayang Gambar S3KSI KETIKA Pergi Bercuti...Gambar NO3 Memang TERLAJAK BERANI!!


Hot!!! Chacha Maembong Tayang Gambar S3KSI KETIKA Pergi Bercuti...Gambar NO3 Memang TERLAJAK BERANI!!
Hot!!! Chacha Maembong Tayang Gambar S3KSI KETIKA Pergi Bercuti...Gambar NO3 Memang TERLAJAK BERANI!!

Hot!!! Chacha Maembong Tayang Gambar S3KSI KETIKA Pergi Bercuti...Gambar NO3 Memang TERLAJAK BERANI!!

Seronoknya tengok dua pelakon cantik adik beradik ni duduk dalam pelampung besar tu.. Comel jer pelampung unicorn tu! Kat manalah dorang ni pergi bercuti yer, air laut dia bukan main jernih lagi..



Tengok dorang pergi bercuti, Miss pulak terasa nak kemas-kemas baju untuk bercuti jugak.. Hahaha.. Untung lah dapat pergi bercuti bila-bila masa dorang terasa nak pergi noh..

Gambar yang ditayangkan Emma Maembong dan Chacha Maembong memang menarik sangat.. Pemandangan yang ditayangkan memukau mata-mata melihat, tapi apa yang menyakitkan mata Miss bila tengok kaki Chacha baik punya dok tayang macam tu..

Amboii.. Bukan main lagi Chacha yer..  tahu lah kaki dia tu putih gebu.. Tapi nak posing bergambar tu, tak boleh ke senonoh sikit?? Ini tidak, mengundang keghairahan kepada lelaki je cara Chacha dok posing tu..


ttt.PNG

Siap ada yang komen kaki Chacha macam kaki ‘rebung’.. Tu lah padahnya kalau gedik sangat nak menayang.. Kan dah dapat gelaran ‘kaki rebung’! Hahaha.. Lain kali pakai pakaian yang sopan sikit, jangan dok dedah badan tak tentu pasal.. Tak cantik pun, hanya mengundang dosa jer!! 


tt.PNG

tttt.PNG

ttttt.PNG

Related Posts:

0 Response to " Hot!!! Chacha Maembong Tayang Gambar S3KSI KETIKA Pergi Bercuti...Gambar NO3 Memang TERLAJAK BERANI!!"

Post a comment