Jom Lihat Apa Yang Terjadi Kepada Wanita Ini Selepas Mengambil Pisang Sebagai Diet Selama 12 Hari...Memang Mengagumkan...!!!


Wanita ini telah mengecapi satu keajaiban kepada kesihatannya selepas mengambil pisang sebagai diet selama 12 hari!

Yulia Tarbath dan suaminya memang merupakan pengamal buah-buahan dan menjadikan ia sebagai gaya hidup sihat. 

Yang menjadi pilihan Yulia ialah pisang. Ini kerana ia amat mudah diambil, sangat tinggi dengan nutrisi dan juga murah berbanding buah-buahan lain.

Selepas mengamalkan diet pisang selama 12 hari bersama kuantiti air yang mencukupi dan juga melakukan senaman, Yulia merasai adanya perubahan pada tubuh dan em0sinya.

1. Pada mulanya, Yulia dapat merasakan penghadamannya semakin lancar. Tidak menghairankan kerana pisang mengandungi jumlah serat yang banyak. 

2. Selain itu, dia sering berasa tenang dan juga level kreativiti yang sangat tinggi. "Saya dapat mencapai f0kus yang luas biasa," ujarnya.

Ini terjadi kerana pisang mengandungi p0tassium dan juga trypt0phan yang membantu k0munikasi sel serta mengekalkan kadar 0ksigen dalam 0tak.

3. Di samping itu, Yulia berasa lebih bertenaga berbanding sebelum ini dan membantu dia bersenam dengan aktif. Paling 'best' kulit wanita menjadi lebih lembut, bersinar dan halus!

4. Yulia bebas daripada masalah berikut: gatal-gatal pada kulit, kelaparan dan m00d swings. Mengagumkan, bukan? 

sumber : nahodablog.blogsot

Related Posts:

0 Response to "Jom Lihat Apa Yang Terjadi Kepada Wanita Ini Selepas Mengambil Pisang Sebagai Diet Selama 12 Hari...Memang Mengagumkan...!!!"

Post a Comment