[VIDEO] BIADAP..!!! RUMAH PENGASUH AJAR KANAK-KANAK HISAP VAPE !



KUALA LUMPUR: Klip video menunjukkan seorang wanita sengaja meniup asap dari Vapor ke muka kanak-kanak dan menawarkan mereka  untuk mencuba Vapor telah tersebar di media sosial, dan ramai penonton sangat marah dengan apa yang mereka lihat.

Berdasarkan perbualan dari video tersebut, kejadian tersebut dipercayai berlaku di dalam rumah yang dikelilingi oleh anak-anak dan kemungkinan adalah rumah pengasuh ataupun taska.

Rokok elektronik atau lebih dikenali sebagai Vapor adalah dilarang kepada mereka yang berusia 18 tahun ke bawah di bawah undang-undang yang sedia ada di Malaysia.

Video berdurasi 15 saat tersebut telah menerima kritikan panas dari pengguna Internet yang menganggap perbuatan wanita itu sebagai 'tidak bertamadun'.

Seorang pengguna Facebook yang bernama Sang Luncai, berkata, "Tindakan tidak bertanggungjawab  ini pasti akan membawa kepada pengharaman Vapor di Malaysia ... .Bodoh ke kau ni ...?"

Seorang lagi pengguna, Hijrah Hasnol mencelah, "Anda adalah sebab mengapa lebih ramai orang benci Vapor."

Terdahulu, Menteri Kesihatan, Datuk Seri Dr S. Subramaniam berkata merokok menggunakan shisha, rokok elektronik atau Vapor perlu dihentikan sementara sehingga penemuan mengenai risiko buruk yang akan diumumkan dalam masa dua bulan.

Tonton video di bawah:


Wanita bagi kanak-kanak hisap vapeBerdasarkan perbualan dari video tersebut, kejadian tersebut dipercayai berlaku di dalam rumah yang dikelilingi oleh anak-anak dan kemungkinan adalah rumah pengasuh ataupun taska.
Posted by Berita Malaysia Kini on Friday, September 11, 2015

RELATED POSTS:

Related Posts:

0 Response to "[VIDEO] BIADAP..!!! RUMAH PENGASUH AJAR KANAK-KANAK HISAP VAPE !"

Post a comment