Masyallah..!!Sejak Bila Melaka Ada Adat Tunjuk Payud@ra Di Majlis Kahwin..Huh..Pasti Buat Korang Mimpi Basah!!!


SEBUAH laman blog dipercayai sengaja mencipta kontroversi apabila memuatnaik gambar lucah seorang gadis dengan pakaian terlondeh menampakkan payudara sambil mendakwa individu berkenaan dikenali sebagai Datin Azurah yang tampil begitu di hari perkahwinannya.

Tak cukup dengan itu, penulis menabur fitnah menyatakan terdapat adat orang Melaka yang sememangnya memerlukan si pengantin perempuan menampilkan asetnya itu ketika menjadi raja sehari… kan ke boleh ‘naik hantu’ kalau orang Melaka baca ni!

Memetik kenyataan ditampilkan di blog tersebut, “Menurut beberapa orang Melaka adat orang Melayu Melaka kalau anak perempuan mereka kahwin memang mengeluarkan kedua-dua teteknya walaupun mereka itu orang Islam tidak kira sama ada anak Datuk ini sebahagian adat resam dan budaya orang Islam Melaka yang telah diamalkan sekian lama.

“Bagi orang Melayu Melaka bukan semuanya hanya segelintir sahaja yang memakai pakaian hingga mengeluarkan buah tetek ini memang trend orang Islam sekarang hanya untuk di Melaka sahaja bukan semua negeri.”

Menerusi foto ditampilkan, kelihatan individu wanita yang dikatakan ‘Datin Azurah’ langsung tidak kelihatan canggung dan masih tersenyum walaupun persalinan yang disarungnya terlorot hingga menampakkan kedua-dua belah payudara.


Malah, pasangannya di sebelah turut kelihatan tersenyum dan tidak menampakkan reaksi terkejut mahupun marah ketika isteri di sebelah membuat tayangan percuma kepada jemputan.

Bagi yang baru sehari dua kenal Internet mungkin boleh terpengaruh dengan dakyah tahyul penulis blog ini namun rasanya ramai pembaca sudah cukup bijak untuk termakan umpan bodoh bermodalkan seks begini.

Related Posts:

0 Response to "Masyallah..!!Sejak Bila Melaka Ada Adat Tunjuk Payud@ra Di Majlis Kahwin..Huh..Pasti Buat Korang Mimpi Basah!!!"

Post a Comment