Padam Atau Tunggu Tindakan Undang-Undang, Amaran Dato' AC Mizal Kepada Sebuah Blog



Berikutan isu kontroversi yang melibatkan Dato' M. Nasir yang dikatakan memberi komen mengaibkan penyanyi Sheeda di pentas Gegar Vaganza, nampaknya Dato' AC Mizal juga tidak terlepas menjadi mangsa.

Terbaru, di laman Facebooknya melahirkan rasa kecewa dengan sebuah blog yang tidak bertanggungjawab menfitnahnya dalam isu tersebut.

Blog berkenaan membuat sebuah tajuk kononnya reaksi dan kata-kata AC Mizal dengan nada penuh bongkak berkata "Bienda nak saman saya? Jap, ada nampak den goyang? takdo kan?".


Menurut Dato AC, itu bukanlah kenyataannya kerana menurut beliau, dia tidak pernah memberikan sebarang komen mengenai isu ini.

"Ini adalah kerja blogger tentangartiss dan bukan dari saya. Saya tidak pernah memberi sebarang komen dan tidak langsung melayan mana mana pihak berkenaan isu yang tidak ada kena mengena dengan saya,"

"Sila delete post ini sebelum saya ambil tindakan Perundangan!," amaran AC Mizal kepada blogger berkenaan.

Sebelum ini, anak kepada penyanyi Sheeda iaitu Bienda telah tampil meminta M. Nasir memohon maaf kepada ibunya kerana memberi komen yang mengaibkan di pentas Gegar Vaganva.

M. Nasir memberikan komen "putera mencari princess tapi rupa-rupanya terjumpa dengan emak princess" dimana ia menyentuh mengenai usia Sheeda yang mahu berlakon sebagai puteri raja yang kemudiaan disambut ketawa audiens dan dibalas oleh AC Mizal dengan berkata; "aku dah agak dah... aku dah agak dah..."

Bienda menyifatkan komen berkenaan sebagai kurang ajar kerana ibunya bersusah payah untuk menyertai pertandingan berkenaan.

Sumber - Siakapkeli.my

Related Posts:

0 Response to "Padam Atau Tunggu Tindakan Undang-Undang, Amaran Dato' AC Mizal Kepada Sebuah Blog"

Post a Comment