PANAS GILER !!! Respon JASMIN HAMID, Semoga Diberi Hidayah..


Pelakon Jasmin Hamid memang terkenal dengan kejelitaannya yang mengalahkan anak dara tidak kira dari segi rupa paras mahupun bentuk badan yang menjadi idaman ramai.

Bagaimanapun, Jasmin Hamid tetap tidak terkecuali diberi teguran dan nasihat oleh para peminat dan pengikut laman sosialnya agar berubah ke jalan yang lebih diredhai serta berhijab.


Apa yang menarik perhatian Jasmin apabila salah seorang pengikutnya yang cuba untuk memberi teguran akan aurat rambutnya yang mungkin bagi dirinya agak keterlaluan. Apa katanya?


Komen nasihat daripada seorang peminat Jasmin Hamid

Mungkin agak tidak boleh diterima apabila disamakan dengan kemaluan, Jasmin Hamid lantas memuat naik status sebagai respon kepada cubaan peminatnya untuk memberi nasihat.

Janganlah hanya kerana saya berdiam diri, anda boleh tulis apa sahaja di wall saya ataupun private massage saya tanpa memikirkan hati dan perasaan saya hanya kerana saya belum lagi berhijap?Adakah kerana anda yang sudah berhijap,dengan sewenang-wenangnya boleh berkata apa sahaja?Adalah lebih baik anda mendoakan kebaikan tanpa beritahu kepada sesiapa. Kerana bersabarlah saya hanya berdiam diri dan saya hanya berserah kepada Allah dan Allah tahu apa yang terbaik untuk hambanya yang hina ini..


Sama-samalah kita mendoakan agar lebih ramai artis tanah air kita sedar akan larangan dan tetapan yang telah diberikan oleh ALLAH.

Nasihat itu penting, namun biarlah ia secara berhemah dan tidak mengguris mana-mana pihak kerana dakwah yang berhemah akhirnya akan membuka hati setiap daripada kita, wallahualam. - SUMBER GOSIPMALAYSIA.COM

Related Posts:

0 Response to "PANAS GILER !!! Respon JASMIN HAMID, Semoga Diberi Hidayah.."

Post a Comment