3 Foto 18SX Tersebar, Akhirnya TERBONGKAR Aktiviti 'GELAP' Uqasha. Tengok Gambar Kedua Tu..



Buat malu wanita bertudung je. Ni namanya bertudung sebab nak jual tudung je. Siapa nak jawab bila gambar dah tersebar ?
Paling tak sangka gambar seterusnya tu, korang mesti tak sangka dia bergambar dengan siapa. Sebelum ini beria nafikan. Memang cakap tak serupa BIKIN !



Jika sebelum ini ada khabar angin yang mengatakan pernah terlihat Uqasha Senrose ke kelab malam hanya dengan bertopi namun pelakon ini menafikan perkara tersebut. Bagaimanapun melalui ruangan Desas Desus tulisan Raja Nurfatimah Mawar dalam akhbar sisipan Berita Harianiaitu B*Pop baru-baru ini, Uqasha kini berdepan penjelasan untuk peminat dan juga media.


Melalui kiriman gambar tersebut, selain Uqasha dan adik beradiknya yang lain, terdapat gambar pelakon tersebut bersama Iqram Dinzly ketika bercuti bersama di Koh Lipe, sebuah pulau peranginan di Thailand ketika sambutan tahun baru di sana. Selain itu, gambar yang dikirim juga melihatkan Uqasha tampil tidak bertudung selain berpakain menjolok mata sehingga menampakkan pusat.

Jika diingat kembali sebelum ini, Iqram sendiri menyatakan bahawa mereka hanya berkawan biasa selain menganggap Uqasha seperti adik kerana jarak usia di antara mereka. Mungkin juga mereka terserempak di sana, manalah kita tahu, bukan?

Apa pun, bukan sahaja media, namun peminat juga pasti ternanti-natikan jawapan dari Uqasha sendiri. Bagaimanapun, setiap manusia juga ada peluang untuk memperbaiki diri, setuju?

Related Posts:

0 Response to "3 Foto 18SX Tersebar, Akhirnya TERBONGKAR Aktiviti 'GELAP' Uqasha. Tengok Gambar Kedua Tu.."

Post a comment