PENGAKUAN "BERANI MATI" FASHA SANDHA yang PASTI buat JEJAI MENANGIS!! . Dah la JEJAI. Tiada lagi Guna kau menangis sekarang. Nasi sudah menjadi bubur. TAHNIAH FASHA! Kami rakyat Malaysia MENYOKONG anda Sepenuhnya!!


#Jika sebelum ini Fasha Sandha mengambil tindakan untuk berdiam diri, baru-baru ini melalui BH Online, pelakon wanita ini telah menyatakan bahawa dirinya kini dalam keadaan bersedih sehingga menyebabkan dirinya seperti tidak terurus.


#“Jangan salah anggap bahawa saya kurus kerana bersedih. Saya kurus kerana tak makan malam. Ya betul, memang saya sedang bersedih. Tetapi saya seorang wanita yang tabah dan kuat. Saya tidak akan tunjukkan kesedihan saya”

#“Sebagai wanita jangan jadikan alasan bersedih untuk menjadi ‘serabai’ dan tidak terurus. Kehidupan perlu diteruskan. Sebagai wanita kita harus berdikari setiap waktu,” jelasnya kepada portal berita tersebut selain menyatakan dia kini kurus kerana mengamalkan produk kesihatan miliknya.

#Apa pun, peminat Fasha pastinya faham mengenai keadaan sebenar yang menimpa pasangan ini walapun masing-masing enggan bercerita lanjut mengenai aa yang terjadi. Semoga perkahwinan yang dibina sejak 2012 itu akan terus kekal bahagia.

Related Posts:

0 Response to "PENGAKUAN "BERANI MATI" FASHA SANDHA yang PASTI buat JEJAI MENANGIS!! . Dah la JEJAI. Tiada lagi Guna kau menangis sekarang. Nasi sudah menjadi bubur. TAHNIAH FASHA! Kami rakyat Malaysia MENYOKONG anda Sepenuhnya!!"

Post a Comment