PEMBEDAHAN PLASTIK PATUT LAH KAJOL CANTIK DALAM DILWALE

image.gif

3 RAHSIA KAJOL CANTIK DALAM DILWALE
Siapa yang dah tengok filem Dilwale lakonan hebat Shah Rukh Khan dan Kajol pasti akan terpesona dengan kecantikan wajah Kajol di dalam filem tersebut. Nampak begitu cerah dan cantik. 

Melalui temu bual di dalam Filmibeat yang dipetik dari www.vanillakismis.my, Kajol berkongsi tiga rahsia kecantikannya. 

#1. Elak Cahaya Matahari

Ketika menonton Dilwale, pasti ramai yang ingat Kajol buat pembedahan melanin untuk mencerahkan kulit. Namun ujar Kajol, dia mengelak dari cahaya matahari, sebab itulah kulitnya semakin cerah berbanding dahulu. 

“10 tahun saya bekerja berlakon di bawah terik mentari membuatkan kulit saya gelap. Kini saya tak lagi bekerja begitu, sebaliknya lebih banyak berada di rumah jadi kulit saya makin putih. Ia bukan kerana pembedahan,” ujarnya dalam Flimibeat.

#2. Cukup Tidur

Kajol memastikan dia mendapat cukup tidur antara lapan hingga 10 jam sehari.

“Saya tidurkan anak pada jam 9.30 malam dan saya sendiri akan lena selepas mereka melelapkan mata. Saya tidak berjaga lewat malam dan tidak menghadiri parti. Jika ada kerja malam, sebaik selesai saya akan terus pulang. Satu lagi saya juga minum cukup air antara 9 hingga 10 gelas sehari,”jelasnya.

#3. Senaman Berat

Selepas bersalin, tubuh Kajol agak berisi, jadi untuk kurus semula dia mengamalkan senaman berat untuk mendapatkan semula bentuk badan yang menarik. 
Kajol menghabiskan masa satu setengah jam hingga dua jam setiap hari untuk melakukan senaman. Selain itu kelas menari juga banyak membantunya mengekalkan bentuk tubuh.


Sumber: sembangpelangi

Related Posts:

0 Response to "PEMBEDAHAN PLASTIK PATUT LAH KAJOL CANTIK DALAM DILWALE"

Post a Comment