PANAS!!! Bekas Pelakon Kanak-Kanak Jadi Pel@-cur...




Bekas bintang filem kanak-kanak Bollywood, Shweta Prasad telah ditangkap dalam serbuan polis selepas terlibat dalam bidang pela-curan.

Shweta, 23, mengaku membuat pilihan yang salah dalam hidupnya dengan menjadi pela-cur. Dia ditangkap di Hyderabad pada Ahad lalu, dan turut sama ditahan dalam serbuan itu ialah seorang ahli perniagaan Mumbai.

Shweta terkenal selepas menjadi pelakon utama dalam filem Makdee yang diterbitkan pada 2002 ketika berusia 11 tahun. Dalam filem itu, Shweta menjadi kanak-kanak yang ditangkap oleh ahli sihir. Dia juga berjaya menggondol anugerah pelakon kanak-kanak terbaik bagi filem berkenaan.

Shweta ditahan di Hyderabad pada Ahad lalu. Dalam kenyataannya kepada polis, dia mengaku menjadi pela-cur selepas tidak mendapat tawaran filem hingga menyebabkannya kehabisan wang.


“Ia merupakan pilihan yang salah yang dibuat untuk wang. Keadaan ini disebabkan kesukaran untuk saya meneruskan kehidupan seharian tanpa wang.

“Apabila ada orang yang menggalakkan saya menjadi pela-cur, saya melakukannya kerana wang. Terdapat ramai pelakon wanita yang bergelut dalam industri perfileman dan menjadi pela-cur,’’ katanya.

Polis bagaimanapun menyifatkan Shweta sebagai mangsa dan telah dihantar ke rumah pemulihan/ Dalam masa sama individu yang telah mengekspoitasinya dengan menjadikan Shweta sebagai pela-cur juga ditangkap.


Shweta sebelum ini turut membintangi beberapa filem termasuk Kahaani Ghar Ghar Ki.

sumber:kezoom

Related Posts:

0 Response to "PANAS!!! Bekas Pelakon Kanak-Kanak Jadi Pel@-cur..."

Post a Comment