Perghh!!!!! Ini adalah artis Malaysia, Jangan terkejut! Ada banyak lagi gambarnya...Huh...


Siapa yang tak kenal dengan pelakon kacukan Melayu-Inggeris, Julia Zigler ni yang dilihat seperti pelakon luar negara. Memang cantik memang persis seorang model.

Bagaimanapun, amat mengejutkan apabila Julia Zigler dengan beraninya memuat naik beberapa keping gambar di Instagramnya yang mengundang pelbagai respon netizen.


Mana tidaknya, Julia Zigler kali ini berbikini sewaktu bercuti di pulau yang nyata sekali di Malaysia. Apa yang lebih teruk, dirinya seolah-olah tidak kisah dengan senssitiviti masyarakat setempat malah sudah pun bersedia untuk dikritik umum semata-mata untuk menjadi diri sendiri dan tidak hipokrit.

“Bagi saya tiada yang pelik pun pakai bikini, orang-orang di kawasan ini ramai yang ambil gambar dengan saya dan tidak kisah pun pemakaian saya itu.

“Saya rasa ramai sahaja perempuan yang pakai seperti itu ketika di pulau, cuma mereka bukan artis dan tidak mendapat perhatian sahaja.

“Saya tidak kisahlah apa orang nak cakap, yang penting saya gembira dengan apa yang saya lakukan, sampai bila kita nak fikir apa orang cakap tentang kita.

“Saya hanya ingin kongsi apa yang menarik di pulau ini dan aktiviti yang saya lakukan bersama kawan-kawan. Ini masa untuk bergembira selepas penat bekerja dan berhadapan dengan tekanan di Kuala Lumpur,” katanya.

Difahamkan gambar yang diambil itu merupakan kenangan sewaktu Julia Zigler bercuti ke Pulau Redang, Terengganu.








Sumber

Related Posts:

0 Response to "Perghh!!!!! Ini adalah artis Malaysia, Jangan terkejut! Ada banyak lagi gambarnya...Huh..."

Post a Comment