Akhirnya TERBONGKAR Punca Sebenar Pengantin Wanita Ini Meninggal Ketika Bersanding. Kesiannya..




Akhirnya TERBONGKAR Punca Sebenar Pengantin Wanita Ini Meninggal Ketika Bersanding. Kesiannya.....
"Pengantin yang duduk bersandar awalnya di sangka tidur dan mengantuk karena keletihan,namun setelah cuba..."



Pengantin Wanita Meninggal Ketika Bersanding|Hari yang sepatutnya menjadi hari paling bahagia kepada pasangan pengantin yang baru saja di nikahkan menjadi sebuah hari paling sedih apabila pengantin wanita tiba tiba meninggal ketika bersanding.

Kejadian yang berlaku pada 23 disember 2015.pada awalnya pengantin wanita puteri yang nampak sehat dan bahagia selepas di hias untuk resepsi pernikahannya .

Puteri yang duduk di pelamin dengan suaminya nampak cantik serasi di majlis bersanding tersebut yang di lakukan dengan adat jawa.


Pengantin yang duduk bersandar awalnya di sangka tidur dan mengantuk karena keletihan,namun setelah cuba di tegur dan di bangunkan ternyata pengantin wanita sudah meninggal.

Suasana Kecoh dan riuh dengan tangisan setelah pengantin wanita disahkan meninggal , terutama ahli keluarga pihak pengantin wanita,acara yang awalnya penuh dengan gelak tawa menjadi acara duka yang mengaharu biru.

Pihak keluarga mahukan kematian putri kesayangan mereka yang secara tiba tiba, mahukan pihak berkuasa menjalankan siasatan dan melakukan bedah siasat untuk mencari punca kematian puteri.

Related Posts:

0 Response to "Akhirnya TERBONGKAR Punca Sebenar Pengantin Wanita Ini Meninggal Ketika Bersanding. Kesiannya.."

Post a Comment