Dituduh Miskin Kerana Berjalan Kaki, Mat Sentol NEKAD Dedah Kekayaan Yg Beliau Miliki ! PERGHHHH !


Mat Sentol kesal dengan fitnah bahawa dirinya hidup melarat, hanya kerana gambar yang memperlihatkan dirinya berjalan kaki.

Dituduh Miskin Kerana Berjalan Kaki, Mat Sentol NEKAD Dedah Kekayaan Yg Beliau Miliki ! PERGHHHH !
Dituduh Miskin Kerana Berjalan Kaki, Mat Sentol NEKAD Dedah Kekayaan Yg Beliau Miliki ! PERGHHHH !
Ujar pelakon dan pelawak veteran itu, berjalan kaki adalah rutin hariannya untuk menjaga kesihatan,



"Kehidupan saya Alhamdulillah baik dan saya tidak tahu kenapa orang berkata saya sebegitu. Mereka mungkin tidak pernah nampak saya berjalan kaki seorang diri.

"Sudah menjadi rutian harian saya setiap petang akan berjalan kaki di kawasan sekitar atau ke bandar sebagai senaman demi menjaga kesihatan," katanya memetik mStar.



Malah anak Mat Sentol, Rosdin Abdul Rasip yang juga meluahkan rasa kesalnya memberitahu bapanya berada dalam keadaan sihat dan mereka tinggal bersama di Johor Bahru.

"Saya tidak tahu mengapa mereka berkata demikian dan mungkin juga mereka ada niat baik untuk membantu ayah saya.

"Tapi buat masa ini kehidupan dia baik bersama keluarga kami. Semua yang dikatakan di laman sosial tidak benar," ujarnya.

"Itu memang menjadi rutin harian, kesihatan dia baik cuma kadang-kadang sakit lutut tapi kalau kami larang dia berjalan... dia tidak mahu dengar.

"Alhamdulillah ramai pemandu teksi yang kenal bapa dan sentiasa akan memastikan jika dia berasa penat akan ada menghantarnya pulang ke rumah," ujarnya.

Related Posts:

0 Response to "Dituduh Miskin Kerana Berjalan Kaki, Mat Sentol NEKAD Dedah Kekayaan Yg Beliau Miliki ! PERGHHHH !"

Post a Comment