Gempar: Pelakon Uqasha Senrose Pelacur Kelas Atasan








Pelakon Uqasha Senrose baru-baru sekai lagi terpalit dari kontroversi dan kali ini ekoran timbul dakwaan dirinya pelayan kelas atasan (call girl) selain turut dituduh mengambil dadah.
Menjelaskan perkara berkenaan melalui BH Plus, kakak kepada pelakon Nelydia Senrose ini menyifatkan tuduhan yang dilemparkan kepadanya itu adalah tidak berasas dan bijak menghadapi kontroversi tersebut dengan tenang.

“Mana mungkin saya menjadi call girl dengan imej bertudung sebegini. Tidak logik rasanya tuduhan yang dilemparkan kepada saya itu kerana sebagai seorang gadis berhijab, semestinya saya ingin menjaga batas dan tingkah laku”
“Apabila perbualan saya dan rakan saya tersebar di laman sosial, ada pihak yang mendakwa ia sebagai kata kunci bagi menggantikan perkataan dadah.
Sebenarnya itu adalah privasi saya kerana setiap individu mempunyai pendekatan tersendiri untuk berkomunikasi”, jelasnya.

Related Posts:

1 Response to "Gempar: Pelakon Uqasha Senrose Pelacur Kelas Atasan"

  1. betul ke aka neldyia senrose ni pelacur call girl sampai sekarang adek cume nak ingin tau je

    ReplyDelete