PANAS FASHA SANDHA MUAT NAIK BUKTI PENCERAIANNYA DAN HIDUP NYA SELEPAS HIDUP BERSENDIRIAN

Fasha Sandha baru UPLOAD BUKTI kes CERAI!!
2015-12-20_024127.jpg
2015-12-20_024242.jpg
2015-12-20_024324.jpg
2015-12-20_024509.jpg
2015-12-20_024610.jpg
2015-12-20_024706.jpg
2015-12-20_132950.jpg
———————————————————————————————
berita lama
Fasha Sandha: Sukarnya Kahwin Tanpa Restu Kelurga
Kesian aktres cun kita ni. Belum kahwin banyak gosip. Sejurus lepas kahwin orang masih bergosip mengapa ibu pengantin lelaki tidak hadir perkahwinannya. Lalu timbullah andaian bahwa ia perkahwinan yang tak direstui keluarga lelaki.Pasti sukar menghadapi perkahwinan yang tak direstui keluarga. Kisah perceraian Rita Rudiani dan Aidil Zafuan adalah antara antara contoh perit dan klasik sebuah perkahwinan yang tak direstui keluarga.Tapi apakah benar perkahwinan Fasha dan Jejai tak direstui keluarga? Ini jawapan Fasha
PETALING JAYA-pelakon Fasha Sandha yang baru mendirikan rumah tangga dengan Rizal Ashram Ramli (Jejai) enggan mengulas dakwaan kononnya perkahwinan beliau dengan anak bekas Menteri Besar Perak Tan Sri Ramli Ngah Talib itu tidak mendapat restu.
Fasha berkata, dia kini bahagia selepas seminggu bergelar isteri dan bersyukur kepada Allah kerana telah memberikannya seorang suami yang baik.
“Maaf saya tidak mahu mengulas mengenai perkara itu,” ujarnya ringkas kepadamStar Onlineketika ditemui di Sri Pentas semasa pelancaran drama bersiri Seindah Sakura di sini pada Khamis.
Fasha dan Jejai selamat bernikah dalam satu majlis sederhana pada 27 April lalu di Hotel Crowne Plaza Mutiara di sini.
Pada upacara akad nikah yang dihadiri kira-kira 250 tetamu itu, wakil keluarga Jejai yang kelihatan hanyalah bapanya sahaja sebaliknya ibu beliau iaitu Puan Sri Raja Noora Ashikin Raja Abdullah tidak berada pada majlis tersebut.
Situasi tersebut menimbulkan spekulasi kononnya keluarga lelaki tidak merestui perkahwinan berkenaan.
—————————————–
Rayqal tak perlu 2 ibu
Tidak berdendam atau membenci sebaliknya luka lama yang masih belum sembuh membuatkan aktres dan pengacara comel Nora Danish masih belum bersedia untuk berkongsi kasih anaknya Rayqal dengan wanita lain.
Umum semua sudah mengetahui tentang hubungan cinta aktres popular Fasha Sandha dengan bekas suaminya Toh Muda Rizal Ashram Ramli (Jejai) , namun itu bukanlah lesen untuk Fasha mendekati permata hatinya itu.
“Saya masih lagi berpegang dengan kata-kata lalu. Walaupun dia sekarang bersama Jejai, tapi saya berharap dia tak perlulah jumpa-jumpa anak saya atau teringin nak jadi ibu kepada anak saya.
“Lagipun saya tak fikir anak saya perlukan ibu tiri atau apa. Mungkin nampak saya kuat tapi tidak sebenarnya. Kalau dia dah rajin beli barang mainan kanak-kanak sebagai persediaannya untuk menjadi ibu baguslah buat diri dia,” katanya ketika diminta mengulas mengenai gosip yang disiarkan di ruangan Murai Batu tentang kehadiran Fasha Sandha di sebuah kedai permainan kanak-kanak yang mana ia menjadi pilihan kekasih hati Fasha, Jejai untuk membeli barang mainan anaknya.
Nora yang kelihatan sedikit kurus ditemui pada majlis pelancaran program Kamilah Bintang pagi tadi, tidak menolak sekiranya masa depan keadaan tersebut bertukar menjadi sebaliknya.
“Sekiranya mereka berkahwin, itu saya tak tahulah. Mungkin keadaan akan bertukar menjadi lain pula. Tapi kalau pada masa sekarang, memangnya saya tak akan mengizinkan dia untuk berjumpa atau berhubung dengan anak saya,”jelasnya dengan nada tegas.
Tidak bermusuh dengan Jejai demi anak, Nora berharap prinsipnya itu tidak diganggu.
Mengulas mengenai aktiviti hariannya kini, aktres berusia 28 tahun itu kini sibuk mengambil kelas yoga dan pilates semata-mata ingin mengembalikan kecerdasan kesihatannya yang dilihat semakin menurun.
“Saya tak cukup tidur kerana sibuk dengan kerja serta sibuk menjaga anak, jadi badan dah tak bermaya dan tak sihat. Cepat penat dan semua ini menganggu diri saya. Tapi alhamdulillah sekarang setelah memasuki kelas Yoga dan Pilates semuanya berubah. Malah saya juga berbasikal pada setiap petang,” ucapnya.
Mahu menumpukan sepenuh perhatian terhadap anak dan kerja seniya, Nora berkongsi pengalamannya berlakon bersama seekor katak bagi menjayakan watak Qistina dalam drama Putera Katak.
“Tiga bulan saya bersama katak tu, memang tak percaya. Saya seorang yang geli dan memang tak suka katak. Bayangkan saya terpaksa cium katak tersebut, mula-mula memang tak tahan. Lama-lama saya sendiri rasa sayang pada katak itu,” katanya.

Related Posts:

1 Response to "PANAS FASHA SANDHA MUAT NAIK BUKTI PENCERAIANNYA DAN HIDUP NYA SELEPAS HIDUP BERSENDIRIAN"