TENGAH BUKAK2 FAIL CARI DOKUMEN TERJUMPA NI PULAK OKLAH TU BUAT KENANGAN BEKAS ISTERI PERTAMA JAMAL ABDILLAH

1010364_921326054622735_3441512923234073
Hahahaha! Zaman gonjeng! Tengah bukak2 fail cari dokumen, terjumpa ni pulak! Oklah tu buat kenangan… 070788


Begitulah status yang telah dikemaskini dalam instagram bekas isteri pertama Dato Jamal Abdillah.


Hensemnya….

Dee atau nama sebenarnya Basariah Abdul Latiff adalah Bekas isteri pertamanya dulu. Jamal sepanjang yang dikenalinya adalah seorang lelaki yang cukup baik serta penyayang.

“Malah, dia juga seorang lelaki yang cukup bertanggungjawab, pandai menghormati orang, tidak pandai bercakap hal orang, caring serta romantik. Sayangnya dia sering disalah-ertikan.

“Mungkin sebab dia selalu tampilkan dirinya sebagai seorang yang dingin serta tidak mudah didekati, jadi ramai yang salah faham terhadap dia. Tapi ada sebab dia jadi begitu. Dia selalu rasa rendah diri.

“Maklumlah sebab semua orang tahu dia selama ini berhadapan dengan masalah dadah. Jadi, setiap kali berhadapan masyarakat, dia selalu tidak pasti tentang penerimaan orang terhadap dirinya. Sama ada orang itu suka atau sebaliknya atau berpura-pura dengannya.

“Tapi, percayalah kalau anda berusaha mengenalinya dia sedalam-dalamnya, Jamal Abdillah adalah seorang insan yang gemar berlawak, suka bercerita dan banyak bercakap. Itulah sebenar-sebenarnya Jamal yang ramai orang tidak tahu,” katanya kepada murai.com.my.


Dee Jelas Isu Perceraian Jamal Abdillah

Dee yang kini memegang jawatan sebagai Pengarah Kumpulan Perhubungan Korporat & Komunikasi di syarikat UEM World berkata, sepanjang berkahwin dengan Jamal juga, dia tidak pernah berhadapan dengan sebarang masalah bersama penyanyi kacak yang memiliki suara emas itu.

“Kami berkahwin selama 8 tahun. Lamakan? Dalam tempoh itu, Jamal tidak pernah pula mengunakan sebarang kekerasan terhadap saya. Sebaliknya, keadaan rumahtangga kami berada dalam cukup harmoni sekali.

“Mungkin kerana saya ini seorang yang cukup memahami diri dan keadaannya. Tapi, saya rasa bagi sesiapun yang hendak mengahwini Jamal, dia haruslah memahami bahawa Jamal mempunyai masalah.

“Sebagai seorang yang mempunyai masalah, sudah tentulah kita perlu berikan sepenuh tumpuan dan perhatian terhadap dia termasuklah memberikan sokongan dan kekuatan dari sudut semangat, emosi, mental serta spiritual.

“Bukannya kita yang perlu minta perhatian dan tumpuan daripada dia. Kalau ada sesiapa yang mempunyai keinginan sebegitu, tolong jangan letakkan harapan untuk berkahwin dengan Jamal dan kalau berkahwin setakat untuk glamor saja, lupakanlah,” katanya lagi.

Sekalipun mengharungi rumahtangga yang harmoni bersama Jamal, namun Dee turut menjelaskan mengapa perkahwinnya bersama Jamal hanya mampu bertahan selama 8 tahun saja.

“Masa itukan Jamal ada terbabit dengan satu kes khalwat. Jadi pada masa itu saya rasa biarlah saya lepaskan dia. Apa yang berlaku sudah pun berlaku dan saya tidak mahu toleh ke belakang lagi.

“Memang dia ada minta saya untuk kembali pada dia. Tapi saya tetap dengan keputusan saya untuk memilih jalan saya sendiri,” katanya lagi.

Dee bagaimanapun tidak pasti sama ada penolakannya untuk kembali hidup bersama Jamal membuatkan penyanyi lagi Kekasih Awal & Akhir itu kecewa.

“Tapi, hubungan saya dengan dia masih lagi baik sampai sekarang. Begitu juga dengan keluarga dia. Malah, kalau ada masalah sampai sekarang dia masih lagi hubungi saya dan berbincang dengan saya.

“pendek kata dia sudah jadi macam saudara saya sendiri. Saya juga gembira dengan perkembangan barunya sekarang ini. Sejak menetap di Rumah Pengasih, keadaannya nampaknya semakin bertambah baik,” katanya yang ditemui di majlis pelancaran pementasan Puteri Gunung Ledang The Musical Musim 3 di Restoran Borneo Rainforest di Sunway Pyramid.
sumber: instagram dan murai
Sumber: myberitahot

Related Posts:

0 Response to "TENGAH BUKAK2 FAIL CARI DOKUMEN TERJUMPA NI PULAK OKLAH TU BUAT KENANGAN BEKAS ISTERI PERTAMA JAMAL ABDILLAH"

Post a Comment