SUBHANALLAH ! Akhirnya Adik Hasif BONGKAR Cerita SEBENAR Selepas PUAS DIPUJUK



SUBHANALLAH ! Akhirnya Adik Hasif BONGKAR Cerita SEBENAR Selepas PUAS DIPUJUK
Selepas beberapa hari MURUNG, Akhirnya adik Hasif BONGKAR cerita SEBENAR selepas PUAS DIPUJUK. seramnya Ya Allah


HASIF CERITA DETIK CEMAS
Hasif Kongsi Cerita Detik Cemas " Kakak Tak Timbul Ibu Minta Tolong Tapi Orang Tak Dengar"|Tragedi yang mengorbankan 5 sekeluarga dari punca alam selangor di air terjun belukar bukit kuala berang menarik simpati masyarakat yang perihatin.
Mohd Hasif satu satunya waris mangsa yang terselamat dalam tragedi tersebut berkongsi cerita detik cemas yang meragut kesemua ahli keluarganya.
FB_IMG_1450565985154
Dalam Pertemuan dengan  mohd hasif bercerita dimana tragedi itu bermua daripada ibunya yang jatuh kemudian kakaknya yang sulung cuba selamatkan.
Akan tetapi kakak sulung hasif tidak timbul dari dalam air setelah ibunya naik semula kedarat, dimana kemudiannya ibu hasif menyuruh suaminya yang tidak pandai berenang cuba menolong namun gagal.
Tidak lama selepas itu ibu hasif memanggil  kakaknya yang lagi satu untuk membantu karena hasif mengatakan kakaknya itu pandai berenang dan mempunyai badan yang cukup tinggi.Namun cubaan itu turut gagal karena sungai yang terlalu dalam.
Hasif berkata sebelum ibunya pergi turun semula kesungai ibunya sempat menjerit meminta tolong namun orang tidak mendengar.kisah hasif pada pemberita.

Related Posts:

0 Response to "SUBHANALLAH ! Akhirnya Adik Hasif BONGKAR Cerita SEBENAR Selepas PUAS DIPUJUK"

Post a Comment