PERNAH LIHAT DRAMA SUTUN INILAH 3 GAMBAR WAJAH TERKINI PELAKON UTAMA SUTUN YANG PASTINYA MEMBUATKAN MATA ANDA TERBELIAK BESAR

26131.jpg
2840571886_5a6a7841b7.jpg

Ingat lagi tak drama SUTUN ?


Assalamualaikum ^.^
tadi dok review review gambar dalam album lama lama . tiba tiba ehhhhhh terperasan pulak yang aku pernah ambik gamabr dengan artis ! oh ye bangga sikit :) even tak popular mana artis tu , tapi aku yakin drama lakonannya memang buat orang takboleh lupa . siapa takpernah tengok drama SUTUN ? seorang anak lelaki yang mirip perempuan yang dibenci oleh bapanya . bapanya yang merupakan seorang askar kalau boleh nak anak dia jadi macam dia . bukan lembut macam perempuan . aku ingat lagi . Sutun ni memang minat erra fazira . hewhew :) rambut pun dia potong macam erra fazira . sutun ada nyanyi dalam drama tu“pertemuan yang tak ku duga , kau ku lihat merenung manja”awwww !
sutun.jpg
gambar ni gambar dua tahun lepas taksilap aku . jumpa Sutun ni kat Plaza Angsana . ehhh takdelah lembut macam kat drama tu . serious taktipuuuuuuu . tapi Sutun ni memang hormat peminat dia . mula mula malu jugak lah aku nak bergambar . tapi artis kannnnn ? bukannya dapat jumpa selalu . and bila aku siasat latar belakang Sutun , rupa rupanya Sutun dah jadi cikgu lakonan kat sekolah adik aku (Sekolah Seni Johor Bahru) . see , takbangga jadi anak murid diaaa ?
268284_203711683012560_100001211882988_5
berikut ialah gambar photoshoot adik aku sempena dengan teater PenglipurLara . dan adik aku bawak watak sebagai Tanah .
Sumber blog :http://fairycadbury.blogspot.com/
Sumber: kakiberitatv3

Related Posts:

0 Response to "PERNAH LIHAT DRAMA SUTUN INILAH 3 GAMBAR WAJAH TERKINI PELAKON UTAMA SUTUN YANG PASTINYA MEMBUATKAN MATA ANDA TERBELIAK BESAR"

Post a Comment