Melampau ! Eina Azman Dikecam ORang Ramai Kerana Berpakaian MElampau KEtika Sarat MEngandung! Masha Allah



Melampau ! Eina Azman Dikecam ORang Ramai Kerana Berpakaian MElampau KEtika Sarat MEngandung!
Masha Allah! beraninya dia pakai macam ni masa mengandung



BAJU menjolok mata datin paduka yg sarat mengandung EINA AZMAN KENA KUTUK DENGAN NETIZEN,jgn klik kang terjolok mata tgk mak buyung ni (refer pic petama)..




Pelakon Eina Azman memang tak pernah memberi sebarang kenyataan pada media bahawa dirinya telah pun hamil anak pertama..

Walaupun sering diasak dengan pertanyaan isu itu di laman Instagramnya oleh peminat.. Eina lebih selesa untuk terus berdiam diri, mungkin baginya tak perlu nak menjawab setiap soalan yang diberikan.. Biar gambar yang berbicara..

Semenjak dua menjak ini, Eina sering memuatnaik gambar dirinya yang sudah kelihatan baby bumbnya itu.. Dah semakin terserlah apabila kandunganya sudah memasuki bulan yang keenam..



Walaupun, sedang sarat mengandung.. Eina dan suami sempat lagi meluangkan masa bersama-sama keluarga pergi bercuti ke London dan Paris.. Biasalah bila bercuti, pasti kongsikan gambar buat tatapan pengikut di laman Instagramnya.

Nampaknya gambar ‘baby bumb’ yang dikongsikan Eina telah mendapat kecaman dari netizen.. Iyerlah, ketat kot baju yang dipakai oleh Eina tu.. Memang terserlah ‘baby bumb’ Eina, ada yang rasa kesian pada baby dalam kandungannya kerana ibunya memakai baju ketat seperti itu.


KLIK PADA GAMBAR UNTUK PAPARAN LEBIH JELAS

Tapi, bukan artis-artis bila mengandung suka pakai baju ketat-ketat ke? Nak tunjuk kat satu dunia ‘baby bumb’ tu dan maklumkan kat orang ramai dia tengah mengandung..

Alolo comel giteww.. Apapun, Miss A memang tak sabar sangat menantikan bayi ini.. Nak tengok juga ikut wajah siapa anak sulung mereka ini..Semoga proses kelahiran Eina akan berjalan dengan lancar.










Sumber : ohbulan

Related Posts:

0 Response to "Melampau ! Eina Azman Dikecam ORang Ramai Kerana Berpakaian MElampau KEtika Sarat MEngandung! Masha Allah"

Post a Comment