SELEPAS AIBNYA DIBUKA DAN DIMALUKAN HADAPAN RAMAI PELAKON LELAKI INI MENGELUARKAN STATEMENT YG MENGEJUTKAN

Screenshot_2.png
8-Adam-Shah-Akui-Kesilapan-Kini-PerbaikiBerikutan perkara yang tersebar berkenaan dengan rumah tangganya, suami kepada Fatin Afeefa,Adam Shahmelalui akaun Instagramnya menjelaskan bahawa dia mengakui kesilapannya dan kini sedang memperbaiki diri ke arah yang lebih baik.
7- Adam Shah Akui Kesilapan, Kini Perbaiki Diri - ROTIKAYA
Kita hanya manusia yang tidak lari dari melakukan kesilapan, begitu juga saya. Saya akui kesilapan saya, saya tersasar dari landasan. Saya sedang perbaiki kesalahan saya. Hari ini untuk saya, mungkin esok kamu semua

Sebagai manusia, doakanlah yang baik-baik untuk kita semua. Tuhan uji kita dalam pelbagai cara. Jauhi dari menjadi batu api, jelasnya pelakon yang popular melalui drama Juvana ini.
Apa pun, semoga melalui perkongsian tersebut akan memberi gambaran jelas mengenai situasi rumah tangga mereka ketika ini. Adam juga tidak mudah melatah dalam menyelesaikan kontroversi yang melanda. Semoga keluarga ini akan kekal bahagia dan dilimpahkan rezeki melimpah ruah
7- Adam Shah Akui Kesilapan, Kini Perbaiki Diri - ROTIKAYA
2- Adam Shah Akui Kesilapan, Kini Perbaiki Diri - ROTIKAYA
Sumber: h2m9363

Related Posts:

0 Response to "SELEPAS AIBNYA DIBUKA DAN DIMALUKAN HADAPAN RAMAI PELAKON LELAKI INI MENGELUARKAN STATEMENT YG MENGEJUTKAN"

Post a Comment