SUBHANALLAH STATUS TERAKHIR FACEBOOK SITI NAAIMA SEBELUM MAUT DI LPT2 BUAT RAMAI TERKEJUT

Untitled-1.png
KEMAMAN 20 Dis. Pelajar Universiti Teknologi Mara (UiTM) Kampus Raub, menjadi mangsa terbaharu yang maut di Lebuh Raya Pantai Timur 2 (LPT2) apabila kereta yang dipandunya merempuh pembahagi jalan di Kilometer 271.7, berhampiran kawasan rehat dan rawat (R&R) Perasing hari ini.
NGERI.jpg
Sayu : Segala puji bagi Allah .. Status fb Siti Naaima mangsa terbaru MAUT LPT2 (7Gambar)
Ketika kejadian pukul 10.45 pagi, Siti Naaima Samsuni (gambar), 19, pelajar semester 4 jurusan Pentadbiran Awam itu dalam perjalanan pulang ke kampus setelah menghabiskan cuti hujung minggu di bandar Dungun.
Kereta yang dipandunya hilang kawalan dan merempuh pembahagi jalan sebelum berpusing beberapa kali sehingga mangsa tercampak keluar dan kepalanya terhantuk konkrit jambatan.
Siti%2BNaaima%2BSamsuni%2B3%2B-%2B5.jpg
Siti%2BNaaima%2BSamsuni%2B1.jpg
Siti%2BNaaima%2BSamsuni%2B2.jpg
Siti%2BNaaima%2BSamsuni%2B4.jpg
Siti%2BNaaima%2BSamsuni%2B8.png
Siti%2BNaaima%2BSamsuni%2B7.jpg
Ketua Polis daerah, Superintenden Mohd. Said Ibrahim berkata, ketika kejadian, mangsa yang berasal dari Kluang, Johor dan seorang lagi rakannya Roslan Ali, 19, dalam perjalanan pulang ke kolej setelah bertemu dengan bekas rakan-rakan di Dungun.
Kejadian berlaku di satu laluan lurus dalam keadaan cuaca baik. Kita percaya kenderaan terbabit dipandu melebihi had laju sehingga sukar dikawal.
Mangsa mengalami kecederaan parah di bahagian kepala dan maut di tempat kejadian manakala rakan mangsa tidak mengalami sebarang kecederaan, ujar beliau.
Mayat mangsa dibawa ke Unit Forensik Hospital Kemaman untuk bedah siasat dan urusan pengebumian. UTUSAN
Sumber: h2m9363

Related Posts:

0 Response to "SUBHANALLAH STATUS TERAKHIR FACEBOOK SITI NAAIMA SEBELUM MAUT DI LPT2 BUAT RAMAI TERKEJUT"

Post a Comment