bernafsu pelik lelaki ni telah MEROGOL orang utan sehingga hamil



SURABAYA – Seorang kakitangan Zoo Surabaya ditangkap dan didakwa atas tuduhan menyerang beberapa haiwan secara seksual termasuk menyebabkan seekor orang utan betina bunting, lapor Kalimantan Press.

Pekerja berumur 39 tahun berkenaan kini telah ditangkap selepas pihak zoo meneliti rakaman video berkenaan dan mengesahkan kelibat lelaki berkenaan.

Menurut kenyataan seorang kakitangan zoo tersebut, Akhiroel Yahya, ada antara haiwan berkenaan terangsang secara seksual apabila hendak diberi makanan.

“Tetapi, apa yang paling membuatkan kami mengesyaki sesuatu tidak kena ialah melihat orang utan tertua kami, Marylin, hamil sedangkan dia tidak pernah bercampur dengan orang utan lain disebabkan sifatnya yang agresif,”

Seorang pakar Paleobiologi, Bachtiar Pado Panghulu dari Universiti Jakarta yang dirujuk memberitahu bagaimana orang utan boleh bunting apabila dirogol manusia kerana DNA orang utan dengan DNA manusia hampir sama.

“Bertentangan dengan kepercayaan popular, spesis orang utan DNAnya adalah hampir menyerupai spesies manusia berbanding cimpanzi.”

“Kita berkongsi praktikal kod DNA yang sama, dengan sedikit perbezaan DNA sahaja yang membolehkan orang utan jatuh hamil kerana lelaki ini,” jelasnya.

Zoo Surabaya merupakan zoo terbesar di Indonesia dan sebelum ini juga telah terjadi peristiwa yang menggemparkan apabila seorang pekerja zoo mendakwa dia diupah membunuh lebih 50 ekor haiwan di zoo berkenaan dalam tempoh tiga bulan.



cc--http://pilihan-anda.blogspot.my



Related Posts:

0 Response to "bernafsu pelik lelaki ni telah MEROGOL orang utan sehingga hamil"

Post a Comment