7 TANDA WANITA KERAP MELAKUKAN ONANI

Screen%2BShot%2B2015-06-25%2Bat%2B4.21.1
0nani sebagai mana yang kita ketahui merupakan aktiviti seksual yang dilakukan tanpa penetrasi. Perkara ini tidak hanya khusus kepada lelaki malah wanita turut sering melakukan perkara ini. Sebahagian besar doktor di luar negara menyifatkan perkara ini sebagai ‘safe s3x’ jika dilakukan dengan cara yang betul dan tidak berlebihan. Seperti perkara yang lain, jika melebih-lebih dalam sesuatu perkara pasti akan terdapat kesan yang buruk.
Hari ini penulis ingin kongsikan 7 kesan buruk jika seseorang gadis terlalu kerap atau berlebihan dalam melakukan 0nani.
1. Melempias emosi dengan melalukan 0nani
Keinginan terhadap s3ks boleh meningkat apabila emosi wanita tidak stabil, namun jika wanita tersebut memilih 0nani sebagai jalan melempiaskan emosi, maka dia sudah mempunyai masalah 0nani secara berlebihan.
2. Ketagihan atau Ketaksuban

Selalu dan kerap kali ingin melakukan perkara tersebut jika berpeluang.
3. Menyesal

Kebanyakkan orang yang melakukan 0nani akan rasa bersalah selepas melakukannya dan berniat untuk berhenti. Akan tetapi niat tersebut hanya timbul sesaat dan perkara yang sama tetap berulang.
4. Merasa malu

Secara psikologinya, orang yang terlalu kerap melakukan perkara ini akan menjadi malu dan kurang keyakinan diri apabila berada di likungan sosial.
5. Sakit di bahagian kelamin

Perkara ini semamgnya tidak dapat dielakkan jika terlalu kerap melakukan sentuhan pada alat kelamin kerana tangan kita boleh menjadi pembawa bakteria dan kuman. Malah, kerap merangsang menggunakan tangan boleh membawa saluran darah di bahagian kelamin menjadi tidak stabil.
6. Kesepian

Sudah pasti, anda pasti merasa sepi kerana tidak mempunyai teman. Ini berlaku kerana anda kurang bersosial dan merasa malu apabila berada di likungan sosial, anda lebih suka menyendiri, dan perkara inilah yang membawa anda gemar melakukan 0nani.
7. Mengganggu hubungan

Ini berlaku kepada pasangan suami isteri, di mana si isteri yang kerap melakukan 0nani berasa tidak puas apabila melakukan hubungan dengan suami sebaliknya lebih puas melakukan 0nani bersendirian. Perkara ini sememangnya amat mengganggu hubungan.

Related Posts:

1 Response to "7 TANDA WANITA KERAP MELAKUKAN ONANI"

  1. https://deals.androidauthority.com/giveaways/the-surface-book-giveaway?gid=2471618

    ReplyDelete